AIDC BLOG: Kisah liwat bermula dari adik angkat

Friday, March 13, 2009

Kisah liwat bermula dari adik angkat




Oleh Yahaya Ismail

Kita juga macam tak mahu percaya seorang pemimpin yang berjiwa Islam sanggup main buntut Sukma, adik angkatnya yang berbangsa Indonesia. Sukma belajar di Yayasan Anda sejak berusia 14 tahun dan tinggal sebilik dengan Anwar di rumah ayah Anwar di Kampung Tunku. Hubungan adik dan abang angkat ini terus terangkat hingga Anwar menjadi menteri kabinet.

Rupa-rupanya Sukma (aduhai indahnya namamu!) mungkin menggetarkan sukma Anwar yang seringkali memberi berbagai bantuan dan perhatian kepada Sukma, kelahiran Sunda itu. Ada orang berkata hubungan Anwar dengan Sukma memang rapat (maklumlah abang angkat dengan adik angkat yang tak ada kaum keluarga di Malaysia ini) hingga menimbulkan cemburu dari orang lain.

Dikatakan Sukma tinggal bertahun-tahun dengan keluarga Anwar sejak Anwar menjadi menteri kabinet. Malah menurut pengakuan Sukma sendiri dia mempunyai bilik khas dalam kediaman rasmi Timbalan Perdana Menteri dan boleh tinggal di situ bila-bila masa. Inilah contoh abang angkat yang prihatin terhadap adik angkatnya yang jauh dari keluarga hingga sanggup memberi sebuah bilik khas untuknya.

Bukan banyak pemimpin yang sanggup mengorbankan sebuah bilik untuk adik angkat yang datang dari tanah seberang. Anwar nampaknya sanggup berkorban jiwa dan raga (bukan raga rempah cabai tau!) untuk Sukma.

Rupa-rupanya Sukma diliwat oleh Anwar, abang angkatnya. Dia mendedahkan perkara ini dalam mahkamah dan akibat diliwat dia dikenakan penjara enam bulan. Ini pengakuan Sukma dalam mahkamah dan dimuat dalam semua surat khabar dan media elektronik. Anih bin ajaib Anwar juga meminati buntut dan mangsanya kini telah menerima hukuman.

Aduh, aduh, aduh ini bukan sebarang hubungan antara dua makhluk yang sama jenis. Ini hubungan sejenis – homoseksual – yang dilaknati Allah, pengikut kaum Lut.

Bagaimanakah seorang yang warak seperti Anwar sanggup melakukan hubungan homoseksual dengan adik angkatnya? Apakah ini yang dikatakan sebagai alunan sukma yang menggetarkan nafsu?

Kita terbaca dalam akhbar mengenai pekerja Pakistan meliwat pekerja Indonesia hingga mengakibatkan perkelahian dan ada yang terkorban dekat Puchong. Di Bangladesh pula seorang pemimpin tinggi sebuah parti politik Islam terpaksa meletakkan jawatannya kerana dituduh meliwat dua orang pegawai parti semasa semasa mereka menuntut di universiti dahulu.

Barangkali malu dengan pendedahan itu dan tidak mahu diperpanjangkan kes tersebut maka pemimpin tersebut dengan perasaan hiba dan kesal terpaksa berhenti dari kepimpinan parti. Di England pula dua orang pemimpin Parti Buruh meletakkan jawatan masing-masing setelah terlibat dalam homoseksualiti dan rahsia mereka didedahkan dalam media massa.

Di Malaysia lain lagi ceritanya. Anwar diberi nasihat dengan baik untuk meletakkan jawatan-jawatannya secara terhormat tetapi dia engkar dan menumbuk meja untuk menakutkan Perdana Menteri barangkali. Akhirnya Perdana Menteri dengan persetujuan kabinet memecat Anwar dari semua jawatan kabinet pada 2hb September dan sebagai ahli UMNO pada 3hb September.

Dia dituduh dan dipecat kerana mengamalkan homoseksualiti tetapi hingga ke saat ini dia masih menganggap dia difitnah dan kononnya ada konspirasi yang didalangi Mahathir untuk menjatuhkannya.

Inilah perbezaan sikap antara pengamal homoseksual Bangladesh, Pakistan, England dengan Malaysia.

AIDC memetik buku tulisan Yahaya Ismail bertajuk "62 Dalil Mengapa Reformasi Anwar Gagal", Penerbitan Usaha Teguh Sdn Bhd, Petaling Jaya, 1999.

0 comments: