AIDC BLOG: Versi baru Anwar Ibrahim bakal terdedah..

Saturday, September 20, 2008

Versi baru Anwar Ibrahim bakal terdedah..

~MataHatiJohor~ said...

Tahniah.

Teruskan siasatan dan dedahkan segala kepalsuan ini. Rakyat Malaysia sudah terlalu ramai yang terkeliru. Anggaplah ini sebagai tanggungjawab untuk agama, bangsa dan negara.

Sesungguhnya benar bahawa Allah telah menjanjikan bahawa yang hak pasti akan mengatasi yang batil.

Janganlah sdra anwar dot com merasa gundah gulana dengan teguran & kritikan dari golongan yang telah dibutakan matahati mereka oleh Allah kerana ketaksuban anwarisme yang mereka anuti.

Saya adalah bekas mahasiswa yang pernah membuat latihan praktikal di Institut Kajian Dasar (IKD). Berdasarkan pengalaman itu, semua fakta yang sdra tulis begitu mudah saya fahami.

Izinkan saya menghebahkan hasil kajian & penyelidikan sdra di blog saya http://sayangbangsa.blogspot.com serta forum-forum yang saya biasa sertai di ruang cyber yang begitu luas ini.

Saya sentiasa akan memberikan sokongan dan mendoakan kejayaan usaha ini.

Salam perjuangan.

muslimah262 said...

"Perletakan jawatan" (dalam Foundatioan for the Future) hanya satu facade bagi Anwar. Dia sudah pun tanam mentaliti NEPOTISM dan cronism dalam PKR dengan adanya isteri dan anak dalam politik pada waktu yg. sama. Dia, Wolfowitz dan Shah Rizza Ali, awek Wolfowitz tu juga gunapakai cronism dalam organisasi World Bank dan FFF.Mereka dikutuk habis-habisan oleh "board" dalam World Bank.(Takkan Parti Keadilan tak tau).

Cakap tak serupa bikin.

Resigning from FFF does not preclude nor stop him from being a CIA-linked crony to "liberate" the Middle East, North Africa..and M'sia from Islamic uprising.

If we accept him to lead M'sia, good luck to you and future generations.

Read the books "THE NEW JERUSALEM" and "THE HIGH PRIESTS OF WAR" by Michael Collins Piper, to fully grasp the "covertness" of pro-Israel network and their NGO/ "Foundation" false front.

If you have the stomach to absorb 900 pages of the writings of HENRY FORD,(written in 1920s) entitled THE INTERNATIONAL JEW, that would be good too.
May TRUTH prevail.


red1 said...

Bak kata pepatah umum,
'jika mahu tahu rahsia seseorang, pergilah tanya musuhnya'. Kini saya taulah mana nak cari rahsia Anwar Ibrahim.

Namun, saya percaya rakan PR yang terkuat sekarang secara grass-roots adalah PAS itu sendiri dan mereka cukup prihatin dan sensitif tentang Anwar Ibrahim itu siapa sebenarnya. Tentu sekali mereka berjaga-jaga walaupun Anwar jadi PM nanti tidak akan mudah Anwar memperlakukan apa-apa tanpa dipantau mereka.

Lainlah jika Anwar ISAkan mereka. Tetapi PAS ini boleh memainkan peranan benteng terakhir kita nanti. Cuma janganlah sampai benteng terakhir pula dimintanya.

Sekian, terima kasih atas usaha sdr dan harap ditambah lagi mana-mana fakta baru untuk manfaat kita dalam amalan demokrasi bebas tetapi terpimpin dan diberkati Allah.

Peace!

Redhuan D. Oon

0 comments: